Volledig atomisch colloïdaal platina, goud en zilver

In de zorg sloeg het in als een bom. Volledig atomisch colloïdaal platina, goud en zilver. Deze producten moeten werken tegen meer dan 650 ziektes en helpen onder meer tegen parasieten, schimmels, virussen en bacteriën. De middelen worden omarmd door de alternatieve geneeskunde, maar de discussie over de werking ervan is nog altijd op volle toeren. Daarom bespreken we in dit artikel waar we het precies met z’n allen over hebben.

Wat is volledig atomisch colloïdaal platina, goud en zilver?

De stof waar het hier om gaat is niets meer dan een staaf van één van deze producten in gedestilleerd water leggen en het onder stroom zetten. Hierdoor ontstaat er een reactie wat ervoor zorgt dat de stof zich deels gaat mengen met het water. Dit water wordt vervolgens weer verdund en deze oplossing is in verschillende potjes en sprays te vinden. Kijk daarvoor bijvoorbeeld eens op de website van Puur Colloïdaal. Ook zou dit water zelf geproduceerd kunnen worden. Een toestel hiervoor varieert van 22 tot 193 euro tussen de verschillende varianten. Wat de kwaliteit precies beter of minder goed zou moeten maken is nog niet helemaal bekend.

Waarom zouden deze grondstoffen goed moeten zijn?

De consument wordt steeds bewuster en gaat ook steeds beter op het eigen lichaam passen. Daar worden de nodige middelen voor verzonnen maar ook ontwikkeld. Hiervan is zilver een goed voorbeeld. Door de eeuwen heen wordt zilver beschouwd als een middel wat werkt tegen verschillende ziekteverwekkers en ontstekingen. Het voordeel van zilver is dat het geen resistentie verwekt zoals dat bij andere antibiotica wel het geval is. Het zorgt er voor dat je met de zelfde hoeveelheid steeds maar weer het zelfde kunt behandelen. Dat is de reden dat volledig atomisch colloïdaal platina, goud en zilver populair is in de alternatieve geneeswijzen.

Het tegengeluid

Toch is er veel tegengeluid over dit onderwerp en kunnen we dat ook zeker niet onopgemerkt laten. Alternatieve geneeswijzen worden sowieso veel betwijfelt en daar is ook genoeg reden toe. De reden dat dit gebeurt, is omdat er ook een hoop onzin (kwakzalverij) wordt verkocht om geld mee te verdienen. Let daarom goed op wat je koopt en laat je goed informeren.

5 tips om gezond te blijven in de herfst

Een ding waar ons leven altijd uit zal bestaan is verandering. De natuur herinnert ons hieraan aan het steeds veranderende ritme van de seizoenen.

 

De temperaturen zijn koeler geworden en de dagen zijn korter. De ochtendlucht is levendig en het is tijd om te beginnen te denken aan winterjassen en wollen mutsen.

Die lange, zomerdagen van lichte bessen, knappe salades en sappig vers fruit zijn bijna achter ons. Om de teleurstelling een beetje tegen te gaan hebben we wat tips voor je om de herfst goed door te komen.

1. Koop eten in het seizoen dat de ingrediënten aanwezig zijn.

 

Met de komst van het nieuwe seizoen is het nu tijd om je dieet mee te veranderen! Omarm het lekker eten dat de herfst biedt. Geniet van verse pompoenen, pastinaakjes, appels, peren, vijgen en de bessen!

 

Sommige van mijn favoriete verse seizoensgebonden gerechten zijn romige pompoensoep, gebakken zoete aardappelen, gekarameliseerde peren en knappe appeltaartjes.

 

2. Eet de herfstkleuren, die zullen je opbeuren!

 

Herfst is het seizoen van warme, aardse kleuren; Denk diepgroen, donkergele en briljante sinaasappels. Wanneer u voedsel eet die rijk is aan deze kleuren, absorbeert u de vibrerende energie van de aarde. Herfstvoedsel is levendig, kleurrijk en voedend eten. Een vuistregel is dat hoe kleurrijk het fruit, hoe beter het is voor uw gezondheid en uw immuunsysteem.

3. Verhoog uw immuunsysteem.

 

Met het veranderende seizoen is het nu de perfecte tijd om je immuunsysteem te stimuleren. Wanneer ik de behoefte aan een boost voor mijn immuunsysteem voel, kijk ik eerst naar Moeder Natuur. Sommige van mijn favoriete natuurlijke immuun-boosters zijn: veel water drinken, veel levend (levend) ruw voedsel eten, knoflook, vitamine B, C en D, E3 champignon, zink en Manuka Honing.

 

Een andere krachtige manier om je immuunsysteem te stimuleren en sterk te houden is om de kracht van de oefening en work-outs binnen te beoefenen. Dit brengt mij naar mijn volgende punt, tip nummer 4.

 

4. Zet je lichaamsbewegingen binnen vier muren voort

 

In de zomer is het zo aangenaam om tijd buiten te brengen. Voor velen stelt dit zonnige weer hen in staat hun lichaam natuurlijk te verplaatsen naar kleine beweegactiviteiten zoals wandelen op het strand. Te veel mensen stoppen met het oefenen en besteden meer tijd aan het doen van zittende activiteiten binnen.

 

Een manier om door te gaan tijdens het koele seizoen, is om uw activiteit naar binnen te verplaatsen: doe yoga thuis, zwem, ga naar de sportschool of neem deel aan een dansklas!

Kruip anders eens achter de computer en bekijk onder het gemak van een hete kop thee naar de verschillende fitnessartikelen die je binnenshuis handig kunt gebruiken.

Op deze manier raakt je lichamelijke huishouding georganiseerd en zorgt ervoor dat je goed voorbereid bent voor de komende wintermaanden.

 

5. Beweeg mee met de seizoenen

 

Als de seizoenen veranderen, geeft dat gelijk ook een goede motivatie om veranderingen in je eigen levensstijl te maken.

 

De kortere dagen en langer nachten zijn het perfecte excuus om de tijd te nemen om echt voor jezelf te zorgen. Niet alleen op sportief gebied maar laat ook het trage ritme je welgevallen. Zorg dat je de tijd thuis ontspannen doorbrengt, met een hete waterfles, draag je favoriete pyjama’s en geniet van vroege avonden. Bekijk films, drink chai thee, of begin met het lezen of  schrijven van dat ene boek waar je elke keer maar weer voor je uitgeschoven had.

 

**

 

Herfst is een leuke tijd om te vertragen en van interne reflectie te genieten. Laat dit seizoen een kans geven om jezelf te voeden door verse seizoensgebonden eten te eten en in harmonie met de natuur te leven. Ik hoop dat deze tips u helpen om sterk en gezond te blijven!

Goedkoop sporten met Avantisport!

Sporten.. niemand hoeft je te vertellen dat het goed voor je is. Je lichaam heeft nou eenmaal beweging nodig. Het liefst zelfs minimaal 30 minuten per dag. Nu heb je een druk bestaan en niet altijd zin om dan ook nog te gaan sporten op je vrije avond. Als je dan ook nog eens geen comfortabele sportspullen hebt, is je motivatie om te gaan sporten al helemaal ver te zoeken. Een webshop die jou gemakkelijk en snel de nieuwste sportartikelen aanbiedt is Avantisport.

avanti

Ben je op zoek naar het nieuwste model sportsschoenen van een bepaald merk? Op Avantisport vind je een zeer uitgebreid assortiment voor heren, dames en kinderen. Naast een brede collectie sportartikelen, shop je binnen de webshop ook nog eens tegen de beste prijzen. Een koopje voor jong en oud is snel gevonden middels de handige filters. Helemaal fan van Dafne Schippers en alles wat met hardlopen te maken heeft? Klik dan op de categorie hardlopen en je krijgt direct een overzicht van de meest comfortabele hardloopschoenenhardloopaccessoires en hardloopshirts te zien. Wedden dat jij die marathon zeker haalt zo! Train je toch liever voor jezelf in de sportschool? Ook dan heeft Avantisport een passende outfit voor je klaarliggen. Naast sportkleding voor een tal van sporten vind je binnen de webshop van Avantisport ook diverse sportaccessoires. Denk hierbij aan; handschoenen, caps en bidons.


Afvallen in de zomer: hardlopen en fietsen!

De zomer komt eraan, wat het voor veel Nederlanders tijd maakt om te werken aan hun lichaam! Heb jij al een ‘summerproof’ lichaam, waar de vetreserves van verwijderd zijn? Nu het mooier weer wordt kiezen steeds meer mensen ervoor om te gaan sporten, denk aan een rondje hardlopen door het plaatselijke bos of een paar uur fietsen door de landerijen in de omgeving van je woning. Door regelmatig, bijvoorbeeld twee of drie keer per week, te sporten kun je al snel enige kilo’s verliezen. Het afvallen is echter meer dan alleen voldoende sporten, denk ook aan een gezonde voeding en voldoende rust om je lichaam te laten herstellen. Zo voorkom je blessures en val je nog sneller af!

 

Combineer je werk met sporten

Wanneer je na een lange dag werken geen zin of energie meer hebt om nog te gaan hardlopen of fietsen, kun je ook proberen om je werk te combineren met het sporten. Stap bijvoorbeeld wat eerder uit je bed en ga met de fiets naar je werk in plaats van met het openbaar vervoer of de auto. Zo ben je al in de ochtend en direct na je werk aan het sporten, waardoor je in de avond op de bank kunt ploffen om te genieten van je favoriete film of serie.

Ook tijdens je werk kun je bijdragen aan het afvallen. Neem bijvoorbeeld wat vaker de trap in plaats van de lift en vervang de slechte tussendoortjes voor een extra appel of sinaasappel!

TIP! Wil jij ook gaan beginnen met hardlopen en ben je nog op zoek naar een paar goede hardloopschoenen? Sprintshop heeft een ruim aanbod aan kwalitatieve goedkope hardloopschoenen